Duurzaam ondernemen

De wereld verandert, verander jij voldoende mee?

Ik geloof in het aangaan van duurzame relaties; met klanten, medewerkers, collega’s, kennissen, vrienden en met de wereld. In deze veranderende wereld, zijn deze duurzame relaties extra van belang.

Veranderingen kunnen spanningen en angsten met zich meebrengen, maar uiteindelijk als je durft, kom je tot het beste resultaat!

Duurzaam ondernemen is de toekomst. Op een open, eerlijke en duurzame manier communiceren naar de wereld, je klanten en je medewerkers.

Heeft jouw bedrijf te maken met grote veranderingen? Hoe gaan jullie om met deze veranderingen? Hoe reageren de medewerkers op een nieuw gekozen strategie? Hoe is het geregeld met de communicatie naar de klanten toe? Hoe onderhouden jullie de relatie met collega’s, medewerkers en klanten tijdens deze verandering?

Duurzaam ondernemen is voor mijn klanten een belangrijk punt. Dat geldt ook voor mij. Ik ga graag een duurzame relatie aan met een klant. Met het oog op de toekomst, een betere toekomst, waarin we groeien op een verantwoorde manier en de wereld weer beter maken.

Dienstverlening:

  • Verandercommunicatie (interne communicatie)
  • Externe communicatie
  • Klanten communicatie en ambassadeurs creĆ«ren
  • Nieuwe positionering

Herken je dit binnen jouw organisatie?
Ik heb je graag verder met een passend communicatieadvies, strategie en uitvoer.